Електронні трудові книжки
Що ж таке електронна трудова книжка?
Електронна трудова книжка – це цифровий аналог паперових трудових книжок. Трудову діяльність працівника обліковуватимуть в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Куди завантажувати скан-копію?
Скан-копію паперового документа треба завантажувати тільки на Вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України за адресою: http://portal.pfu.gov.ua у пункт особистого кабінету користувача з блоку «Комунікації з ПФУ»: Відомості про трудові відносини.
Хто має право завантажувати скан-копію?
Відсканована трудова книжка може бути подана як застрахованою особою через персональний кабінет на Вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України так і роботодавцем через кабінет страхувальника на Вебпорталі.
Чи є якісь вимоги до скан-копій?
Копії мають бути кольоровими, тобто зроблені з оригіналу. Необхідно робити скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку. Вони мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа та безпосередньо самі записи. Дотримуватись формату та розміру сканованого зображення.
Які вигоди матимуть працюючі та роботодавці?
Прийняття Закону дасть змогу:
- спростити процедури одержання інформації про наявний стаж для призначення виплат за державним соціальним страхуванням;
- зменшити витрати роботодавців на ведення паперового документообігу;
- усунути можливі ризики і негативні наслідки втрати паперової трудової книжки, її пошкодження, фальсифікації або внесення недостовірних відомостей.
Ведення трудової діяльності працівника в електронній формі забезпечить необхідні умови для автоматичного призначення пенсій на підставі наявних відомостей про стаж та сплачені внески, що містяться в реєстрі застрахованих осіб.