Як подати письмове звернення до Головного управління Національної соціальної сервісної служби у Миколаївській області?
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» звернутися з письмовим зверненням до Головного управління Національної соціальної сервісної служби у Миколаївській області Ви можете через Приймальню управління, яка розташована за адресою: м. Миколаїв, вул. Робоча, 2А. Телефон: +380984686339.
Також Ви можете надіслати листа поштою за адресою: 54029, м. Миколаїв, вул.Робоча, 2А, Головне управління Національної соціальної сервісної служби у Миколаївській області.
Письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтеренет, засобів електронного зв`язку (електронне звернення).
Починаючи з 15 серпня 2022 року в Головному управлінні запроваджено роботу телефону «гарячої лінії» +380984686339. В телефонному режимі Ви маєте право звернутися за роз’ясненнями та консультацією з питань, що належать до основних завдань Головного управління - реалізація державної політики у сфері здійснення державного контролю за такими напрямками:
- дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки (державна допомога, пільги, житлові субсидії та інші виплати, що здійснюються за рахунок коштів державного бюджету);
- використанням коштів державного бюджету, виділених для надання соціальної підтримки, зокрема під час проведення перерахунку її розмірів у разі встановлення фактів надмірної вплати коштів або надання її з порушенням законодавства;
- дотриманням прав дітей.